I wanted more time so we could fall in love.
Publicerat den

 
Förlåt för min dåliga uppdatering igår. Men kunde verkligen inte blogga, fixade allt här hemma eftersom jag ska åka till Uppsala på lördag med mamma & syrran. Hon ska ju börja plugga där så mamma bjöd med mig dit. Ska bli jätte kul tycker jag. Hann även att springa lite igår, sprang 5 km och det kändes helt okej. Ska börja springa 3 gånger i veckan & sedan ska jag börja träna på gymmet. Sedan så bara tittade jag på massa avsnitt av PLL med min syster. Älskar verkligen den serien. Sedan så åt vi tacos och drack god dricka & det var faktiskt riktigt gott måste jag säga. Sedan så tittade jag på en film. Blev faktiskt Maleficent och tyckte den var riktigt bra måste jag säga. Kommer en recension under veckan. Bara så ni vet så kommer jag inte blogga under tiden jag är i Uppsala. För kommer inte ta med mig min dator. Men iallafall så vaknade jag idag runt halv 9 och började dagen med kaffe och frukost. Har tittat på Friends & Pretty Little Liars. Sedan så bara umgick jag med syrran. Men ska ut och springa nu, så hörs vi mer sen. Puss! 



Anonym

Du har chansen att vinna två valfria plagg från SHEINSIDE! In och kika, KRAM! http://linnsees.forme.se/2014/augusti/sheinside-give-away.html



URL: http://www.linnsees.forme.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?