“I wanted more time so we could fall in love.”
Publicerat den

 
Har ni haft en bra start på helgen? Jag började min med att vakna kl 9. Gjorde v mig, sedan åkte jag med mamma och syrran till stan. Vi shoppade lite och åt en god frukost på espresson house. Jag åt en scones med ost, philadelphia och sylt. Samt så drack jag kaffe och åt yoghurt. En fin och god frukost blev det. Sedan så köpte jag en bikini, den är jätte fin. Bilder kommer upp under morgondagen. När jag kom hem så tittade jag på Pretty Little Liars. Som jag började titta på igår, så jäkla bra serie. Älskar Ezria, så fint par. Sedan började jag tvätta med syrran, så nu är tvätten typ klar. Åt precis soppa och dricker kaffe nu. Men ska titta på Stuck In Love nu. Så skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?