“I thought being an adult meant knowing what you believe, but that has not been my experience.”
Publicerat den

 
Hade ni en bra onsdag, för det hade jag. Tittade på massa avsnitt av Friends och måste säga att jag älskar säong 4. Gjorde en god hallonpaj med vaniljsås. Så jäkla gott! Sedan så städade jag hela lägenheten och gissa om mamma blev glad. Men iallafall så hade jag en fin onsdag, hann även titta på The Amazing Spiderman 1 & 2 och blev så ledsen när Gwen dog. Men hoppas på att se Mary Jane kommer i 3:an och 4:an som spelas av underbara Shailene Woodley, hon skulle ju egentligen varit med i 2:an men de fick ta bort det, synd. Det kommer en recension under dagen. Men iallafall så vaknade jag runt 9 idag så fick ha lite sovmorgon. Och har precis fixat disken och nu dricker jag varmchoklad och lyssnar på TFIOS båda soundtrack och måste säga att jag älskar de så mycket, så fin musik. Idag ska jag söka lite jobb, titta på olika utbildningar utomlands & sedan ska jag bara titta på serier. Jag har valt vilken utbildning jag vill gå här i Sverige, men jag funderar på att studera några kurser utomlands inom bageri, hade varit så kul ju. Kanske någon choklad kurs? Iallafall såg ni gårdagens Pretty Little Liars avsnitt?! Så min fråga till er är: Vill ni att jag ska börja med en mataton och skriva om alla säsongerna? Isåfall bara kommentera. Men skriver mer senare. Puss! 



Felicia Christensen

Väldigt fint inspirationscollage!



URL: http://feliciadot.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?