“I believe the universe wants to be noticed."
Publicerat den

 
Haft en bra helg? Min har varit underbar. Umgicks med familjen, städat mitt rum, läste en ny bok. Är klar med An Abundance Of Katherines och älskade den. En recension kommer upp imorgon. Men tänkte berätta om min lördagskväll och min söndag. Igår så tittade jag på Stuck In Love, kommer även en film recension under veckan. Jag älskade filmen, Nat Wolff är med i filmen. Älskar han! Han är en bra skådis men även en bra sångare. Han och hans bror gör bra musik, tycker jag. Men tänkte fortsätta berätta om gårdagen. Efter filmen så fortsatte jag att läsa, fixa mitt rum, åt ananas och drack kaffe. Sedan så tittade jag på några avsnitt av Pretty Little Liars. Älskar den serien, hört så mycket om den. Men trodde aldrig att jag skulle bli så fast vid den. Men iallafall gick och la mig sen. Beställde ju 4 nya böcker förra veckan och ska börja läsa de när de kommer. Hoppas Four kommer imorgon eller på tisdag. Så kan jag börja läsa den. Men vaknade runt 9 idag och satt och kollade på olika utbildningar via Lernia, har hittat en i Helsingborg. Man läser till servitris vilkett jag har ett stort intresse för. Sedan åt jag frukost, vilket blev frukt och kaffe. Det bästa som finns på sommaren. Men sedan så bara tittade jag på PLL och snacka med mammi. Efter det så gjorde mamma världens godaste salladm, mums. En sallad på tomater, paprika, avokado, mozarella, olja och lök. Så jäkla gott!! Efter det så fortsatte jag att titta på PLL och var precis ute och gick i 1,5 timme. Vilket känns bra!! Kommer även börja gymma snart. När min syster har åkt till Uppsala. Men ska titta på några avsnitt av PLL nu och sedan ska jag duscha. Men skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?