“He really was beautiful. I know boys aren’t supposed to be, but he was.”
Publicerat den

 
Hade ni en bra torsdag? Jag gjorde inte så mycket än att jag tittade på Friends och PLL. Är på säsong 5 av Friends och säsong 2 av Pretty Little Liars. Älskar de två serierna. Ezra & Aria är så söta tillsammans och Toby & Spencer. Världens sötaste par. Men iallafall sedan så så fixade jag det vanliga, diskade, bäddade sängen och fixade lite i lägenheten. Sedan lyssnade jag på musik. Ni kan gissa vilken skiva jag lyssnade på. Ja, såklart är det TFIOS. Älskar den musiken. Men jaja, sedan när mamma kom hem så skulle jag till SF Bio och hämta biljetter till en förhandsvisning som är den 18:e. Men efter det så var mamma på Maxi och köpte lite godheter så vi satt och snackade och tittade på Die Hard 2 och älskade den filmen. Kommer en recension under helgen. Men sedan gick jag och la mig och nu sitter jag och dricker kaffe, sedan ska jag städa lägenheten, läsa och överaska mamma med en god middag och vin. Men skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?