Utan dina andetag kommer jag aldrig vara.
Publicerat den

 
Har ni haft en bra påskhelg, för det har jag iallafall. Först tänkte jag säga förlåt för min dåliga uppdatering under torsdagen. Men som ni redan vet som fick jag besök av min gudmor och min halvsyster. Vi hade det sjukt trevligt under torsdagen och fredagen. Tittade på 3:e och 4:e Twilight filmen och nu tittar vi på 5:e delen (recensioner kommer när min gudmor och hennes dotter åker hem, vill umgås med de som mycket jag kan) och sedan åt vi god middag, jag och min halvsyster gick ut på en fotorunda. Tog massa fina bilder på henne och tänkte lägga upp de här nästa vecka. Men sedan var jag på Väla igår och handlade lite nya kläder + att jag beställde hem lite smink som ni får se bilder på när jag får hem de. Men imorgon ska jag och min syster och halvsyster ut på en stor fotorunda och sedan ska jag redigera och fira den serbiska påsken. Men skriver mer imorgon eller på måndag. Eftersom jag ska till Väla med Dragana (min halvsyster) på måndag, hon vill köpa lite saker. Vi hörs mer under morgondagen eller på måndag och det kommer massa inlägg då. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?