Sometimes you expect more because you would do that much for them.
Publicerat den

 
Igår så hade jag en rätt så trevlig dag. Tittade på massa filmer med familjen, drack te och bara hade det trevligt. Jag åt faktiskt inte mycket alls igår. Hade så ont i magen och hade huvudvärk igår. Så blev inte så mycket bloggande. Hann titta på lite avsnitt av Glee, Gossip Girl & HIMYM. Gick och la mig runt 23.30 igår, hann titta lite på filmen Gangster Squad och jag tyckte den var sjukt bra. Tänkte börja recinera filmerna som jag har sett under den senaste tiden. Men idag när jag vaknade var klockan runt halv 8 och tittade på HIMYM sista avsnitt och fyfan. Så synd att det är över. Bra slut iallafall och jag är nöjd. Ni får kolla på det. Men ska äta glass nu och sedan ska jag sätta igång och titta klart på säsong 4 av Gossip Girl. Sedan ska jag även börja titta på OTH och efter det ska jag fortsätta titta på Gossip Girl. Men vi hörs mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?