Ska man behöva vara så kritiserad av sin familj.
Publicerat den

Under den senaste tiden har jag känt mig väldigt ledsen och oinsperarad av en viss anledning. Kan det vara det att min familj måste konstant kritisera mig om allt jag gör. Jag gör ju inget fel, allt jag gör måste de kritisera mig på. Jag blir så jäkla less på det, jag vill vara lycklig inte olycklig. Just nu är jag inte lycklig, jag är så jäkla olycklig...
 
 
Allt började när jag blev arbetslös, förra september. Jag åkte till min pappa på semester och hade det ganska trevligt. Men sen när jag kom så började allt vara annorlunda. Min familj och vänner börja se mig annorlunda. Jag hade faktiskt en vän som jag kunde tala allt med, sedan blev allt värre och värre. Han brukade säga till mig att jag måste ändra mig. Jag fick nog av det och slutade bry mig om honom. Jag har inte pratat med honom sedan november och kommer absolut inte heller göra det. När han ber om ursäkt så kanske jag förlåter honom men jag kommer aldrig glömma det, killar fattar inte de kan såra oss tjejer. Det gör ont i hjärtat.
 
Efter att vi började sluta prata så började min familj att kritisera mig mer och mer och jag mår sämre och sämre för varje dag som kommer. Hur ska man göra när detta påverkar en psykiskt? Behöver man gå till en psykolog och få hjälp, jag tror detta kan hjälpa en men kanske inte mig. Jag ser mig själv som misslyckad tjej, jag har så många planer för mig själv i framtiden. Jag blir så jäkla less på alla personer i min omgivning. Varför ska ni kritera mig på allt jag göra, jag blir så less på er alla. Vill ni att jag ska lämna er och aldrig komma tillbaka? För jag kommer göra det om ni fortsätter göra så här. Nu när jag ska börja plugga så känner jag att jag måste få väldigt mycket stöd av min familj och vänner, vilket jag inte alls får. Vad tycker ni läsare att jag ska göra?!



Linnea Johansson

Hej finaste Anja!

Tack för att delar med dig om detta på din blogg. Verkligen inspirerat. Jag har varit i samma sits och det jag kan tipsa dog om är att du måste prata med din familj om hur du känner dig & det kommer hjälpa dig. Det som jag brukade göra också var att skriva om mina känslor och kanske lyssna på musik. Läs lite på nätet om vad du ska göra. Jag hoppas jag gav dig lite råd. Fortsätt att blogga, du har alltid dina läsare vid din sida ♥

Hälsningar
Linne Johansson



URL:


Johanna Larsson

Hej Anja!

Tack för att delar med dig. Dina läsare finns alltid här för dig. Jag har faktiskt inte varit i samma sits men jag vet lite om känslorna som du har. Du måste vara stark, låt inte din familj trycka ner dig så mycket. Lyssna på musik, skriv dina känslor & då kanske du kommer fram till en låt också. Du är ju musik intersserad som du har sagt innan. Vi finns alltid här för dig Anja ♥

Hälsningar

Johanna Larsson



URL:


Alexandra Jelenkovic

Hej gullis!

Du vet hur mycket jag älskar dig. Du har varit min bästa vän sedan 3 år tillbaka och jag kommer alltid vara vid din sida. Jag vet att du måste ha det jobbigt nu men kom ihåg detta, du kan alltid lita på mig. Du är som min lillasyster och jag älskar dig väldigt mycket. Du är mitt allt, smsa mig idag när du kan så vi kan prata.

Hälsningar
Din bästa vän Alexandra ♥



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?