Our time isn't over, we will end up together.
Publicerat den

 
Förlåt för min dåliga uppdatering igår men har var väldigt upptagen igår med massa saker. Eftersom min gudmor och hennes dotter kommer idag så var tvungen att städa, fixa och trixa lite på mitt rum + att jag skulle köpa ett påskris och jag var tvungen att göra lite saker också. Men sedan så var jag även tvungen att dra till affären med min mor för att vi skulle köpa mat till till påskafton. Köpte väldigt god mat, glass, dricka & det bästa jag vet som är chips. Min syster som har varit i Bostad, kommer hem idag. Hon åkte i söndags och har saknat henne faktiskt. Men kommer inte kunna vara så aktiv idag heller, har massa att göra + att jag ska ha en intervju till angående ett jobb på Cypern. Men ska försöka hinna blogga lite innan det, så hörs vi mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?