NOAH (2014)
Publicerat den

 
BETYG: 9/10 | GENRE: Drama | Adventure | Acion
NOAH 2014 (Russel Crowe, Jennifer Connelly, Emma Watson & Douglas Booth)
 
Igår såg jag filmen Noah, så jäkla bra den var. Jag förväntade mig inte att den skulle vara så bra. Men den är så jäkla bra, bästa filmen detta året tycker jag. Emma Watson (Hermione från Harry Potter) spelar så bra. Jag tyckte att filmen var sjukt bra eftersom det liknar Sagan Om Ringen lite tyckte jag. Jag tänkte berätta lite om kärleks historian mellan Illa (Emma) & Shem (Duglas Booth) så vackra tillsammans. Ila blev räddad av Shems far och de uppfostrade henne som deras dotter, Ila var väldigt skadad och det visade sig att hon aldrig kunde få barn. Hon ville lämna Shem så att han kan träffa någon som kan få barn med honom. Medans Shems mor gick till deras farfar och frågade om hjälp (deras farfar hade en speciell kraft )och då hjälpte farfar Ila så att de kunde få barn. De fick tvillingar och Noah vill döda båda barnen som han inte sedan kunde göra. Eftersom guden sa det det till de. Men deras kärlek är så stark & så vacker. Jag älskar denna filmen så mycket. 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?