My time with you is over, and I will never go back to you again.
Publicerat den

 
Man kan tro att ens vänner ska alltid vara där för en. Det är inte sant. De finns där för dig när de behöver dig & sedan när du behöver de, så finns de inte där för dig. Jag hatar såna personer, så jävla själviska. Skaffa er ett liv och kom och inte förstör mitt. Jag vill aldrig mer se er, eller höra av dig igen. Alla ni är döda för mig. Jag kan inte fatta varför alla personer är såna. De är så jävla själviska & envisa. Fy fan vad jag blir sur på såna människor. Jag har nu bestämt mig för att inte lita på någon mer. Utan bara göra det bästa av mina problem. Jag klarar mig fint utan er alla! Jag vill kunna ha vänner som jag kan lita på, vilket jag inte kan. Så jag kommer klara mig fint utan någon av er, jag vill vara vara själv och inte med er. Låt mig vara och sluta bryr er om mig! Allt är över & jag vill aldrig mer se någon av er. Allt är över nu. Thanks for everything. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?