My favorite beauty products.
Publicerat den

Kände att jag ville göra en lista om mina produkter jag använer till min sminking. Här får ni en lista på mina favoritprodukter, produkter jag använder för tillfället. Jag använder mest märken som är lite dyrare. För de är bäst för min hud. 
 
Hudvård
Rengöring: Pink Grapefruit Facial Wash från Neutrogena 
Ansiktsvatten: Gentle Soohing Toner från Nivea. 
Ansiktsmask: ink Grapefruit Cream Wash från Neutrogena
Remover för ögonmakeup: Pink Grapefruit Facial Wash från Neutrogena 
DagkrämPink Grapefruit Oil-Free Moisturise från Neutrogena 
NattkrämPink Grapefruit Oil-Free Moisturise från Neutrogena 
Duschkräm: Victoria Secret Love Spell body wash
Body butter: Victoria Secret Love Spell
Bodylotion: Victorias Secret Love Spell
Skrubb: Pink Grapefruit Daily Scrub från Neutrogena 

Hårvård
SchampoColor Goddess Shampoo 
Balsam: Color Goddess Balsam 
Inpackning: Color Goddess 
Leave-in treatment: Color Goddess live-in 

Smink
Primer, ansikte: oo Faced Primed & Poreless Face Primer .
Primer, ögon:Too Faced Shadow Insurance Nude Shimmer Eye Shadow Primer Champagne.
Concealer: Too Faced Absolutely Flawless Concealer, Maybelline New York FIT Me Concealer & Cover All Mix. 
Foundation flytande: Max Factor Whipped Creme Foundation.
Fast puder: Maybelline New York FIT Me Powder & Too Faced Primed & Poreless Pressed Powder.
RougeToo Faced Sweethearts Blush.
Bronzer: Too Faced Chocolate Soleil Milk Chocolate Matte Bronzing Powder.

Mascara: Maybelline New York The One by One Volum' Express Mascara Satin Black.
EyelinerMaybelline Master Precise Liquid Eyeliner
Kajalpenna: Makeup Store 
Läppstift: RiRi hearts Mac Holiday Pleasure Bomb, Matte fuchsia. 
Läppglans: EOS Pink 

Parfym
Doft dag: Girlfriend by Justin Bieber
Doft kväll: The Key by Justin Bieber






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?