I wanted to be with you, but not now.
Publicerat den

Igår hade jag en mysig onsdag och hann göra massa saker. Hann duscha, dricka kaffe, titta på filmer och massa serier. Igår fixade jag även lite saker till bloggen och sedan så hann jag även fixa mitt smink. I veckan fick jag mina 2 produker från Urban Decay. En naked 2 & 3 palette. Så fina de är, biler kommer idag eller imorgon. Men idag så var jag på en föreläsningen inom direktförsäljning. Var rätt bra föreläsning. Möte upp min syster på knutanpungten utan att veta att hon skulle vara där. Kom hem runt 16 och åt middag, idag blev det kött med pasta ocg kokta grönsaker. Sedan skulle jag dricka mitt kaffe från imorse, sedan dess har jag bara lyssnat på musik. Mest Glee låtar från det nya avsnittet. Men nu ska jag ut och röka, så vi hörs sen. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?