I need to be around you, but not anymore.
Publicerat den

 
Hade en rätt så mysig söndag med familjen. Under dagen så fixade jag massa saker, fixade med sminket lite. Sedan så fixade jag andra saker inför veckan som kommer. Lite saker inför bloggen, min jobbcoaching och sedan även andra saker till min youtube kanal som ni kan hitta här.  Har inte så jätte många klipp just nu men håller på att fixa 2 i veckan.  Denna veckan blir det en TMI TAG part 1. Men jaja, ska fixa lite saker snart. Ska klä på mig, duscha och sedan ska jag även spela in en video senare.Åt en god sallad som mamma gjorde och drack kaffe, och duschade. Just nu håller jag på med viktväktarna ochdet går sjukt bra. Till frukost äter jag mest smoothie. Det blir mest med jordgubbar, yoghurt och en banan men man kan testa andra. Jag har gjort en video klipp på min frukost som ni kan hitta här. Men har gått ner nästan 2 kg på en vecka. Så känner mig nöjd, vill vara smal och fin till sommaren, ska nämligen åka utomlands med familjen. Utom min syster, då hon tar studenten och ni vet vad det betyder. Mycket fest, dricka och god mat men detta är ju hennes bästa tid så jag förstår henne. Men ska ta och fixa mig nu så hörs vi mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?