I just wanna be away from you.
Publicerat den

 
Hade en trevlig lördag med min familj, åt en riktigt god frukost. Blev mackor med smör, lax, ost och lök. Och sedan till det drack jag kaffe. Efter det så dischade jag och sedan skulle jag börja tvätta och efter det åt jag mackor med jordnötssmör, nutella och bananer. Så gott, det godaste som finns. Jag älskar jordnöttsmsör och nutella. Inte världens nyttigaste med man måste ju unna sig lite då och då. Efter det så gick jag ut och tog en cigg och sedan hann jag fota lite. Bilder kommer under veckan. När jag kom hem så satt jag igång en film och sedan somnade jag rätt så snabbt. Vaknade runt 10 idag och startade dagen med en kopp kaffe, frukost och satt igång med massa jobbsökningar. Och sedan dess har jag inte gjort så mycket. Åt nyss jordgubbar med vanilj kesella, det godaste som finns. Ska äta sen och efter det ska jag till stranden och fota lite med mamma. Somsagt bilder kommer nästa vecka och idag kommer lite andra inlägg. Bland annat mitt senaste köp. Så hörs vi mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?