Om mig & photographybyanja.blogg.se
Publicerat den

 
HEJ! Jag heter alltså Anja Vanja Kajtaz, och är bosatt i Helsingborg. Jag är en glad 21 årig tjej som gillar att umgås med mina vänner, fika, sjunga, baka, laga mat, fotografera blogga och som spenderar alldeles för mycket pengar, äter alldeles för mycket onyttigt och pluggar alldeles för sällan. När jag inte sitter och suktar över massa fina kläder så pluggar jag, festar jag med mina vänner eller myser hemma med te framför massa TV-serier. Jag fastnar lätt för folk med bra musiksmak, skön humor och som står för vad de tycker. Folk jag inte så lätt fastnar för är folk som faller för grupptryck, dömer för snabbt, och tar livet alldeles för seriöst. Man måste lära sig att ta saker med en nypa salt!

Jag har alltid varit intresserad av mode, fotografering och matlagning & kläder, så därför var en foto och matlagningsblogg något som passade mig perfekt! Dock ser jag inte riktigt mig själv som "fotobloggare", jag kommer ta massa bilder och lägga upp de här. Har tagit massa bildern nu de senaste månaderna så det kommer alltid upp något. Det kommer alltid upp något inlägg om foto, kändisar eller något som jag har bakat.

Om du har någon fråga eller bara vill höra av dig så är det bara att skriva en kommentar på bloggen eller maila mig på [email protected]! ♥



things I like: cookies, smoothies, tumblr, laughing, escada-perfumes, the script, chanel, robert pattinson, giving someone a compliment, high heels, my friends, nailpolish, taking a really good picture, chai latte, christmas, f.r.i.e.n.d.s, grey's anatamy, justin bieber, selena gomez, miley cyrus, demi lovato, glee, chocolate, braids, movies, shopping, long hair, spotify, H&M, finding a new favourite song, writing, sunshine, getting compliments, travelling, lace, singing, money, palm trees, elle, weheartit, lauren conrad, finding something on sale, mac miller, candles, frank ocean, falling asleep listening to the rain, victorias secret, converse, summer, odd molly, gucci, louis vuitton, chanel.
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?