You don't give me hope anymore.
Publicerat den

 
Denna helgen har varit helt underbar. Umgåtts med familjen, ätit god mat och tittat på några filmer och lite serier. I lördags så vaknade jag rätt så tidigt för jag skulle till väla för att se den nya Apple Store. så mycket folk det var. Gick dit med min systers pojkvän och rätt kul att bara prata med honom. Sedan åkte vi alla till Lund för att äta lunch. Vi åt buffé på Viva. Så gott. Sedan gick vi vidare till mammas jobb för att se lite. Efter det så åkte vi hem men köpte lite mat på vägen. Idag har jag bara chillat, ätit god mat. Och umgåtts med familjen. Samt tittat på lite filmer. Imorgon börjar jag plugga matte igen. Men nu ska jag dricka lite julmust och äta lite lussebullar så hörs vi senare. Ikväll är det EMAs och ska förbereda mig snart. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?