Some days i need you more then ever.
Publicerat den

 
Vaknade runt 5 idag och har hittills hållt på med lite matte. Jag ska börja plugga matematik 2C på måndag och kommer ha ett prov om 10 dagar och känner mig inte så taggad. Men jag behöver matte 2C och även 3C för den utbildningen jag ska läsa. Jag ska ju läsa Tourism Management. och det är ju lite svåre. Men tänkte berätta lite om vad jag gjorde igår. Jag pluggade rätt så många timmar och var även på bio senare på kvällen. Gick på förhandsvisning för att se Mig Äger Ingen och jag gillade den väldigt mycket. Man inser hur viktigt det är med familjen och föräldrar. Men nog om det, ska dricka kaffe nu och sedan äta lite frukost och idag ska jag även laga mat. Men skriver mer senare. Lovar att det kommer fler inlägg senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?