We will never give up, or that what you said.
Publicerat den

 
Vaknade runt halv 7 idag och har hittills druckit kaffe, lyssnat på jullåtar, tittat på KUWTK Christmas Special. Ska snart äta frukost och sedan ska jag sätta mig vid datan och göra massa inlägg om julen. Men först tänkte jag berätta om min helg. I fredags så så pluggade jag matte, lyssnade på julmusik, bakade pepparkakor och tittade på Idol. Och såklart så gick min favorit vidare, Kevin Walker! I lördags pluggade jag matte, bakade, drack både glögg och julmust, städade och fixade lite juldekoration till hela lägenheten. Hade en mysig lördag om man ska sammanfatta. Sedan igår så var jag på en julmarknad, handlade lite ljus, kläder och fikade med familjen! Köpte min jul och nyårs outfit och är så nöjd med allt jag köpte. Fikade på Espresso House, åt pepparkaksmuffins och drack en tomtelatté, så gott! Men om man ska sammanfatta så hade jag en trevlig och riktigt mysig helg med den bästa familjen. Men skriver mer senare. Puss! 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?