Julkalender 2013: Lucka 18
Publicerat den

 
Då var det dags för lucka 18 och i denna luckan så kommer det en jul skiva. Ni kan ju gissa från vilken artist. Såklart är det Justin Biebers Julskiva från 2011 Under The Mistletoe. Jag älskar hela skivan och detta är verkligen ett julklapps tips till alla tjejer som gillar Justin Bieber. Men en av mina favorit låtar på albumet är Mistletoe och tycker även videon är så fin. Men det finns andra skivor som ni kan köpa till er familj, men denna tipsar jag om som en fin och söt present till tjejer som gillar Justin Bieber. Jag har själv skivan och älskar den! Mina favorit låtar från skivan är: Mistletoe, Only Thing I Ever Got For Christmas, All I Want Is You, The Christmas Song och Christmas Love. Låtarna är så mysiga. 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?