For all the times you told me that you loved me, you lied.
Publicerat den

 
Vaknade runt halv 8 idag och tyckte att det var rätt så mörkt ute, men mysigt. Startade dagen med att dricka kaffe och äta frukost. Men hann sätta upp julgranen igår, men han inte pynta klart så ska jag fixa lite saker. Jag tycker att det är så mysigt med jul. Är det verkligen julafton om 12 dagar?! Detta året har gått så fort och jag hoppas verkligen det blir en mysig julafton. Och om 2 veckor befinner jag mig i London och det känns så mysigt att vara där till nyår. Men igår så tittade jag på en jätte bra film, The Lucky One. Sedan tittade jag på Grey's Anatamy och Paradise Hotel och blev så glad när Jesper F fick stanna kvar, han är verkligen bra. Men skriver mer senare eftersom ska fixa lite saker här hemma nu. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?