Det var du som skulle ge mig kraften att leva.
Publicerat den

 
Vaknade runt halv 6 idag. Och förlåt för min dåliga uppdatering under helgen. Men tänkte berätta om min helg nu. Men i fredags så städade jag hela lägenheten, lagade mat och bakade. Sedan tittade jag på Idol finalen, och blev så glad när Kevin Walker vann. Han var verkligen en värdig vinnare + läste ochså att Elin Bergman och Sakib Zabbar är ihop och jag tycker det är så gullit. Sedan på lördagen så pluggade jag matte, tvättade, fixade lite med julpynt och gjorde klart min London resa. Sedan tittade jag på Hunger Games och Catshing Fire med mamma. Jag tittade även på Something Borrowd och jag älskar den filmen. Sedan igår så städade jag mitt rum och fixade lite saker här hemma och köpte allt till jul godis som jag ska baka i veckan. Om man ska sammanfatta så hade jag en trevlig helg med min underbara familj. Kan inte fatta att det är julafton om 15 dagar och 17 dagar kvar till London, kan inte fatta att tiden går så fort. Men skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?