Christmas is only 6 days away.
Publicerat den

 
Vaknade runt 8 idag och har hittills druckit kaffe, ätit frukost och ska snart städa här hemma lite. Mår lite bättre än igår men fortfarande sjuk. Men börjar bli bättre, men kan inte fatta att det är julafton om 6 dagar, Och att jag åker till London om 8 dagar. Men är iallafall klar med alla julklappar, presenter till min syster som fyller år på lördag men ska ha fest på fredag med sina vänner. Medans jag och mamma ska på Max, äta en god middag och bio. Vi ska titta på The Hobbit 2 och som jag har längtat. Jag älskar alla Sagan Om Ringen filmerna och älskade The Hobbit 1. Men ska även börja packa snart. Fixa allt med min kamera och sedan ska jag till Väla med min familj för att köpa lite nya kläder och även lite pund till London. Men ska hinna fixa lite saker nu, så hörs vi mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?