Can't believe it's christmas in 8 days.
Publicerat den

 
Vaknade runt 8 idag och ber om ursäkt för min dåliga uppdatering. Har haft en helt underbar helg med min familj. I fredags var jag på bio med min mamma och vi såg The Hunger Games: Catching Fire för andra gången. Och jag älskade den. Till filmen köpte vi godis, chips, julmust och Ben & Jerrys. Och det var hur mysigt som heltst. När vi kom hem så tittade vi på Änglagård filmerna och det var lika mysigt. Sedan på lördag så tvättade jag och fixade lite saker med julgranen. Sedan åt vi pizza, drack jumust och åt lussekatter. Mot kvällen tittade jag 3 Harry Potter filmer och spelade Candy Cruch. Igår så hade jag en hur trevlig söndag som helst. Åkte till Väla med min mamma, köpte ett nytt bredband och min systers julklapp. Och sedan så åt vi på Yogiboots och det var så gott. När vi kom hem så gjorde jag skagenrör och vi åt det men julmust och sedan mot kvällen så var det dags för Johan Falk (bästa svenska filmerna ever) och då drack jag mjölk och åt lussekatter. Om man ska sammanfatta så hade jag en mycket trevlig helg. Skriver mer under dagen. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?