TOPP 3 MÅL I SEPTEMBER
Publicerat den

Nu är en av mina favorit månader här, äntligen September. Äntligen är hösten här. Det måste vara min favorit årstid på året, älskar verkligen höstkvällar. Sätta sig i soffan med en kopp varm choklad/kaffe till en mysig film är det bästa som finns. Men denna hösten ska jag må bättre. Jag mådde verkligen inte bra förra hösten, hade verkligen en super jobbig perod. Men ska se till att ta en dag i taget. Och till det har jag såklart tre nya Topp 3 mål.
 
Men innan det kör vi en recap på förra månadens:
1. Köpa nya kläder till resan - Jag ska åka till Bosnien i slutet på månaden och behöver lite nya tröjor. Samt lite nya underkläder och lite andra grejer till lägenheten. 
 
2. Motionera - Eftersom det är sommar nu och då ska man egentligen röra på sig mer. Men jag har inte direkt orkat det. För jag har mått som jag har gjort. Men ska iallafall ta och promenera 2-3 gånger i veckan. 
 
3. Kolla på utbildningar - Jag har ju jobbat med samma sak i snart 7 år och känner att det är dags att kolla på annat. Jag vill helst jobba med kriminologi eller jobba som undersköterska/sjuksköterska. Älskar att träffa nya männsikor och hjälpa till. 
 
 
1. Börja fokusera på mig själv - Under sommaren har jag har haft en väldigt tuff period med grov ångest. Även börjat gå på medicin för det. Och har valt nu att fokusera på mig själv. Ska ta en dag i taget. Men framför allt skriva ner allt jag känner.
 
2. Börja organisera hemma - Jag flyttade till min lägenhet i Mars och det ser lite kaos ut i mitt hem, måste organisera om allt. För det ser ut som ett sjur bor där. 
 
3. Börja fota igen - När jag mår så här dåligt, så vill jag helst göra grejer som jag mår bra och det är att gå ut i naturen och fotografera och redigera mina bilder. 
 
Vad är era mål i September?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?