VECKANS LISTA
Publicerat den

Veckans bästa 
Det måste nog vara att jag äntligen kunde spela God Of War: Ragnarök. Det är så nice spel. 
 
Veckans sämsta: 
Jag blev sjuk redan i söndags och sedan var jag hemma i hela 4 dagar för jag var förkyld, febrig och mådde illa. Mår fortfarande lite illa men mår mycket bättre nu. 
 
Veckans behöver
Jag skulle behöva lite nya hudvårdsprodukter. 
 
 
Veckans ätit
Har inte ätit så mycket denna veckan, det har bestått mycket av te, varm choklad och varm mat eftersom jag har varit sjuk. 
 
Veckans druckit
Har endast druckit te, energidryck och varmchoklad.
 
Veckans nedräckning
Just denna gången handlar det om att jag vill att 2022 ska vara över. Har varit ett skit år för mig. Är så taggad på 2023 och hoppas det blir ett mycket bättre än än vad detta var. Och hoppas verkligen jag kommer in på en utbildning. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?