"Success is not final; failure is not fatal: It is the courage to continue that counts."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni mår bra och haft en fin start på veckan 🍁
 
Då var det tisdag och jag tänkte berätta min måndag och tisdag för er. Jag jobbade hela helgen och var helt slut i söndags när jag skulle åka till killen i Trelleborg. Och kan ni fatta att det är redan November? Tiden går så snabbt asså. Igår så vaknade jag kl 10 och min kille stannade hemma från jobbet. 

Måndag: Vi startade dagen med en kopp kaffe och frukost. Sedan åkte vi med bilen till Maxi och handlade lite och jag mådde riktigt dåligt och började få ont i huvudet. Så jag sov lite på eftermiddagen efter att jag hade käkat frukost. Vilket jag verkligen behövde. För hade så ont i huvudet. Sen så satt jag lite vid datorn och kolla lite jobb. Och resten av kvällen kollade jag på Friends. Brukar alltid göra mig glad när jag kollar på Friends.

Tisdag: Idag tog både killen och jag sovmorgon, vi vaknade kl 10 och log i sängen och bara kollade TikTok och snacka. Sedan så gick vi upp, drack kaffe, umgicks med våra katter och sedan skulle vi ut och fika. Vi fikade på EspressoHouse. Jag drack en pumpalatte och han en vanlig kaffe. Sedan när vi kom hem så gjorde han mat. Det blev en god thai-rätt med kyckling, sås och grönsaker. Nu sitter vi och lyssnar på musik och snart ska vi sova. Puss! ♥️









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?