“If you can dream it, you can do it.”
Publicerat den

(null)
 
Hej på er mina fina läsare, hoppas allt är bra med er, med mig är det sådär. Jag ligger hemma med en mega förkyldning. Men det känns lite bättre idag. Men tänkte berätta om min fredag, lördag & söndag; 
 
Fredag: I fredags så vaknade jag kl 9 och startade min morgon med att ha en väldigt hes röst och jag drack massa te med citron och honung innan jobbet. Sedan skulle jag till jobbet och jag jobbade mellan 11-20.30 och hade en hel del att göra men sedan på kvällen skulle min pojkvän komma och vi firade just 9 månader i fredags så vi valde att åka till stan och käka på en restaurang. Vi käkade nämligen på Yoko och skit vad mysigt det var. Vi drack goda drinkar, åt huvudrätt och efterrätt. Sedan åkte vi hem och snackade med varann lite och sen skulle vi sova. 

Lördag: I lördags så vaknade jag runt 8.30 och bara kolla TikTok samt myste med killen sedan skulle jag till jobbet. Jag jobbade mellan 12-20. Och hade en hel del att göra på jobbet men dagen gick fort. Sedan när jag kom hem så började jag bli mer och mer hes i halsen. Så jag fick köpa massa ingefära, citroner och juice. Men sen så tog jag en sömntablett för att kunna sova. Jag somnade runt 22.30. 
 
Söndag: I söndags så vaknade jag med världens huvudvärk, ångest och värk i kroppen. Sedan så packade jag saker till min pojkvän och efter de gick jag till jobbet och skit vilken jobbig dag jag hade. Kände mig så svag i kroppen. Jag jobbade mellan 12-20. Och efter jobbet skulle jag till Trelleborg. När jag kom hem till killen så käkade jag något snabbt och sedan skulle jag sova. Igår så väckte min kille mig för att han skulle till jobbet. Men han kom hem igen efter någon timme, för han mådde dåligt. Jag smittade honom nämligen. Så igår så spenderade jag hela dagen i soffan i myskläder. Jag hade så ont i hela kroppen hela dagen. Jag försökte ta ett varmt bad på kvällen, för att må bättre men det gjorde bara saken värre. Idag mår jag som värst. Gjorde mat innan men jag mår bara dåligt nu. Försöker bara bli frisk, men inget hjälper. Så nu dricker jag te och kollar på tv. Men ska fortsätta vila så hörs vi när jag är frisk igen. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?