3 TANKAR FRÅN DAGEN
Publicerat den

 
1. Att sommaren är snart och jag äntligen har semester. Jag har jobbat väldigt mycket och haft en väldigt jobbig period senaste 5 månaderna. På min semester ska jag bara se till att vila och umgås med min pojkvän. Och äta god mat, dricka vin och bara njuta av min semester. 
 
2. Jag har precis kommit till insikten av att jag för första gången någonsin kommer att fira midsommar på annat ställe än Helsingborg. Jag kommer spendera en hel vecka i Trelleborg hos min pojkvän. Jag ska då verkligen njuta av min semester, längtar tills jag har semester. 
 
3. Iskaffe är jag helt beroende av, har börjat göra det i princip varje dag nästan. Jag flyttade för ca 2 månader sen och njuter verkligen av att bo helt själv. Jag gör iskaffe varje dag med smak av karamell och soja mjölk och det är såååå jäkla gott. Gillar ni iskaffe?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?