TOPP 3 MÅL I MAJ
Publicerat den

Hej på er mina fina läsare. Hoppas ni alla har haft en fin helg!
 
Äntligen en ny månad och dags för nya mål, är så taggad på denna månaden. Det börjar äntligen bli varmt, solen skiner och livet börjar på nytt. Men jag vill verkligen njuta och hoppas jag kan få göra det. Ny månad, ny känsla, nya topp 3 mål.
 
Innan vi går in på dom kör vi en liten recap på förra månadens:
 
1. Boka tid hos en kurator - Jag har mått dåligt fram och tillbaka i nästan över ett år. Och känner att jag måste boka tid hos en kurator för att se vad det är för fel med mig. 
 
2. Börja äta nyttigt - Jag har ätit mycket onyttigt senaste månaden och känner att jag måste göra något åt min vikt för att jag mår bättre av att äta nyttigt och fokusera på mig själv. 
 
3. Börja gilla mitt självförtroende - Jag har under detta året haft det rätt så tufft med mitt självfötroende och känner att jag måste ändra på mig själv och gilla mig själv mer. Det första jag ska göra är att skriva ner varför jag gillar mig själv och att lägga upp mål för veckorna. Som att meditera varje dag. 
 
 
TOPP 3 MÅL I MAJ
1. Organisera - Jag har dragit ut på detta i flera månader. Men nu är det äntligen dags att börja organisera i mitt rum. Behöver slänga/donera kläder som jag inte har använt på flera år. 
 
2. Börja fota igen - Jag har sedan flera år tillbaka så har jag alltid gillat att fotografera och senaste året har min kamera slutat att funka och jag vill äntligen börja fota igen. Det är verkligen terapi för mig, känner mig bättre och lyckligare när jag får gå ut i naturen och fota. 
 
3. Planera min sommar - just denna månaden ska jag verkligen planera min sommar och se till att jag ska ha den bästa sommaren. Umgås med vänner, träna, sola, bada och njuta vilket jag verkligen behöver. Jag är så taggad på maj månad. 
 
Vilka är era topp 3 mål?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?