“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.”
Publicerat den

 
 
Godmorgon på er mina finisar, hoppas ni alla mår bra och har haft en bra helg. Jag har jobbat under helgen och haft en rätt intinsiv helg med en del jobb samt att jag har haft extrem mensvärk. Men det har varit rätt tyst här på bloggen denna veckan. Det är för att jag har jobbat rätt mycket denna veckan och har helt enkelt haft pms. Men tänkte berätta om min fredag, lördag och söndag: 
 
Fredag: I fredags så vaknade jag kl 9.30 och skulle göra mig redo för jobbet, jag jobbade mellan 11-20 och hade rätt mycket att göra i fredags på jobbet. Jag fick ju min mens i fredags och hade sjukt ont i magen och det gjorde att jag kunde inte fokusera på det positiva utan bara fick tänka på det negativa i mitt liv, vilket gjorde det sjukt jobbigt för mig. Sedan skulle jag hem och när jag kom hem så satte jag igång en film och öppnade en öl och det var så gott. Men sedan skulle jag sova, eftersom jag var helt off under hela dagen. 
 
Lördag: I lördags så vaknade jag kl 8.15 för att jag skulle göra mig redo för att väga mig på VV. Sedan så skulle mamma, min syster och jag äter frukost och det var så mysigt. Sedan så skulle jag jobba och det var en rätt stressig dag och det var skönt för jag kunde fokusera på annat än min smärta i magen. Men jag jobbade mellan 12-20 och det var som sagt sjukt mycket att göra. Men sedan så skulle jag hem och det var så skönt. När jag kom hem så åt jag lite linschips och drack öl. Och började kolla på en sjukt bra serie på svt, nämligen Tunna Blå Linjen. En sjukt bra polisserie som ni måste se. Men sedan så skulle jag sova, eftersom jag var rätt trött. 
 
Söndag: Igår så vaknade jag kl 9 och startade min morgon med en varm dusch. Jag gjorde sen frukost som blev havregrynsgröt med banan och jordnötssmör och gjorde även en smoothie som jag skulle ha med mig till jobbet. Min smoothie gjorde jag på laktosfri yoghurt, banan, avokado, jordgubbar och lite citronsaft. Sedan skulle jag vidare till jobbet och jag jobbade mellan 12-19.30 igår och det var en ganska lungn dag på jobbet vilket var lite tråkigt. Sedan så skulle jag hem och när jag kom hem så gjorde jag två friggs mackor med färskost, skinka och gurka. Det var så gott, men efter det så kollade jag klart på avsnitt 3 av serien, Tunna Blå Linjen. Men sedan skulle jag sova, eftersom jag var ganska trött. Men idag vaknade jag kl 7.30 och startade min morgon med att titta på massa TikTok videos. Nu dricker jag min 3:e kopp kaffe och ska sen göra några matlådor. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?