TOPP 3 MÅL I FEBRUARI
Publicerat den

Godmorgon på er mina fina läsare! Jag hoppas ni alla har haft en fin start på denna soliga 2:a februari. Denna månaden kommer jag skriva mina 3 mål lite tidigare än förra månaden, hehe. Efter att ha kollat på inslaget om Corona på Nyhetsmorgon i helgen känns det verkligen som att hela min tidsuppfattning är total-rubbad. Ett helt år har vi levt med corona. Kan inte fatta det själv, helt sjukt att vi har levt detta helvetet i ett helt år. Men jag vill ändå tro att det här kommer bli ett fantastiskt. Om bara någon månad är det vår och det längtar jag till. Men nu kör vi med denna månadens Topp 3 mål: 
Först en liten recap på hur det gick förra månaden:
 
1. Spara pengar - det första jag ska börja göra är att spara pengar varje månad. 
 
2. Börja fotografera igen - Jag har tagit en paus från att fotografera en tid just nu men har nu valt att det är dags att börja fota igen. För jag mår bra av de och det hjälper mot min ångest. 
 
3. Börja ta tag i kosten - Och vi får såklart inte glömma att jag måste börja äta nyttigt igen. Jag mår så mycket bättre av att tänka på min hälsa. Jag vill nå min målvikt detta året och idag väger jag 96kg och vill gå ner till 75. Denna gången ska jag inte ge upp alls. 
 
 
TOPP 3 MÅL I FEBRUARI
1.  Fortsätta para pengar - Under januari blev det att spara lite pengar vilket jag är stolt över. Men nu ska jag fortsätta att spara mer pengar. 

2. Lära mig mer om ekonomin - Ska börja tänka mer på min ekonomi. Ska läsa mer om hur man blir bättre på sin ekonomi. Planera allt jag slösat pengar på. 

3. Umgås mer med min familj - Ska under februari umgås mer med min familj, har varit väldigt dåligt på de. Eftersom jag har mått som jag har gjort under senaste månaden. Detta kommer jag klar, hehe. 

Vad är era mål för februari? 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?