“Nothing is impossible, the word itself says 'I'm possible'.”
Publicerat den

 
Godmorgon på er mina finisar, hoppas alla ni mår bra och har haft en fin helg. Jag jobbade hela helgen och det var en rätt intensiv helg på jobbet. Men jag har dock haft en tuff vecka och mått super dåligt. Har slutat ta mina antidepressiva och mini-piller och gör att jag känner mig extra nere. Men tänkte berätta om min fredag, lördag och söndag: 
 
Fredag: I fredags så vaknade jag med världens ångest och mådde sjukt illa, så jag försökte att tänkte på det positiva. Men sedan så skulle jag till jobbet och kunde knappt vara glad så min chef såg det direkt så hon försökte prata med mig och det gjorde att jag mådde bättre. Sedan så skulle jag jobba och det kändes bättre under dagen men sedan mådde jag dåligt igen på kvällen men det positiva var när Sverige vann och gick vidare till final i handbolls VM. Men sedan så skulle jag hem och hade faktiskt en riktigt mysig kväll med familjen, vilket jag verkligen behövde. Efter det skulle jag sova, eftersom jag var extremt trött. 
 
Lördag: I lördags vaknade jag kl 8 och startade min morgon med att rengöra ansiktet och göra mig redo för jobbet. Jag jobbade mellan 12-19.30 och det var en ganska tuff dag på jobbet, eftersom jag hade mycket att göra. Men sedan efter jobbet så skulle jag möta upp min syster och vi skulle till en vän. Vi möte upp han och sedan så hade vi en mysig kväll. Vi spelade lite spel, lyssna på musik, drack vin och hade en allmän trevlig kväll. Sedan åkte vi hem till min syster. Och jag somnade ganska direkt efter att jag kom hem till min syster. 

Söndag: Igår så vaknade jag kl 9 och startade min morgon med dusch, kaffe och frukost. Sedan så skulle jag ta bussen till jobbet. Jag jobbade mellan 12-20 och hade en del att göra på jobbet. Så skönt att äntligen ha igång kunderna på jobbet igen. Vi kanske kommer klara oss igenom denna jobbiga situationen. Men sedan när jag kom hem så satte jag igång en film på Netflix. Men jag åt även lite kvällsmiddag. Det blev friggs mackor med avokado, skinka och gurka. Efter det skulle jag lägga mig. Idag vaknade jag kl 8 och startade min morgon med kaffe och frukost. Nu ska jag sätta igång ett avsnitt av 9-1-1 och sedan ska jag tvätta. Vi hörs senare. Puss! ♥️








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?