“I cannot believe in a God who wants to be praised all the time.”
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla mår bra och har haft en trevlig helg. Jag har haft en väldigt tuff vecka med massa negativt. Men det enda positiva just nu är faktiskt att jag kan börja planera mitt liv från nytt. Jag hadde en tuff perid i slutet av förra året, har nog aldrig gåttit så mycket som jag har gjort på dessa 3 månader. Men det är ett slut på detta nu, för ny börjar jag om på riktigt! Men tänkte berätta om min fredag, lördag & söndag för er: 
 
Fredag: I fredags så vaknade jag kl 9 och startade min morgon med att göra en kopp kaffe innan jag skulle göra mig redo för jobbet. Men tog mig också en shit ingefära och citron saft och jag börjar bli sjuk. Det är det sista jag behöver just nu. Men sedan så skulle jag vidare till jobbet och vi hade jätte mycket att göra i fredags, vilket var skönt för att dagen gick fort. Sedan när jag kom hem så umgicks jag lite med familjen. Efter det skulle jag duscha för att jag skulle slappna av eftersom jag hade jätte mycket ångest. Och sedan skulle jag sova eftersom jag var jätte trött. 

Lördag: I lördags så vaknade jag kl 8.30 och skulle göra mig redo för att jag skulle till Viktväktarna för att väga mig jag har gått ner hela 2 kg sedan jag började, hade en tuff period. Men har verkligen bestämt att köra fullt ut med min viktnedgång nu. Måste sluta äta sånt som inte är bra för mig mage. Men sedan så skulle jag äta frukost med min mamma. Och efter det skulle jag jobba och det var en rätt stressig lördag och jag jobbade mellan 12-19.30 och sedan skulle jag hem för att jag skulle umgås med min familj. Och efter det skulle jag sova eftersom jag hade jätte mycket ångest. 

Söndag: Igår så vaknade jag kl 10 och tog lite sovmorgon eftersom jag somnade kl 03 natten till söndag. Men jag skulle sedan göra mig redo för jobbet. Jag jobbade mellan 12-19.45 och det var en ganska seg dag på jobbet, vilket var lite tråkigt. Men jag hade ändå lite bättre dag igår, men dock så känner jag mig sjukare och sjukare för varje dag. Har jätte ont i halsen och tror fan inte det är Corona. Men sedan skulle jag hem, men när jag kom hem så satte jag igång Svenska Fall på Viaplay och herregud säger jag bara. Kollade på om mordet på Wilma. Blev verkligen chockad att det finns såna människor i världen. Men sedan skulle jag sova, eftersom jag var jätte trött. Men idag vaknade jag kl 8 och startade morgonen med vatten och mina vitaminer. Men nu dricker jag kaffe och sedan ska jag tvätta. Men vi hörs mer senare. Puss! ♥️









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?