"Because when people see good they expect good."
Publicerat den

 
Godmorgon på er mina finisar, hoppas ni alla mår bra. Jag har haft en rätt tuff vecka, mycket med mitt psyke och varit rätt tufft. Jag har länge funderat på att börja gå till en psykolog, tror det kan hjälpa mig. Men har även jobbat en del förra veckan, men det är ju bättre eftersom då fokuserat på annat än jobbet. Men tänkte berätta om min fredag, lördag och söndag: 
 
Fredag: I fredags så vaknade jag kl 8, började min morgon med att fixa mig inför mitt jobb. Sedan skulle jag till jobbet. Jag gjorde en kopp kaffe med oatley mjölk och gjorde en sjukt god smoothie med yoghurt, jordgubbar, ingefära, avokado och lite citronsaft. Jobbade mellan 11.30-21 och hade en rätt tuff dag på jobbet, hade mycket att göra. Jag hade ändå rätt kul på jobbet vilket var skönt, sedan skulle jag hem efter att ha jobbat i nästan 10 timmar. Men när jag kom hem så satte jag igång några avsnitt av serien, Law & Order: Special Victims Unit. Så bra serie, älskar den. Men efter det skulle jag sova, eftersom jag var jätte trött. 
 
Lördag: I lördags så vaknade jag kl 8 och startade min morgon med att väga mig. Som jag gör varje lördag, men i lördags så mådde jag jätte dåligt. Hade extremt mycket ångest och bara kunde inte sluta gråta. Men jag är inne i en period just nu då jag har jätte mycket ångest över minsta lilla. Men får hoppas allt allt går över snart. Men sedan skulle jag jobba, jobbade mellan 12-20 och hade en del att göra. Så det var en intensiv dag på jobbet. Men sen skulle jag hem efter att jag hade jobbat i 8 timmar. Men när jag kom hem så satte jag igång ett par avsnitt av  Law & Order: Special Victims Unit och tog ett glas vin samt att jag åt lite linschips. Men efter de skulle jag sova, och sov i nästan 6 timmar. 
 
Söndag: Igår så vaknade jag kl 9.30 och det var skönt att sova lite längre, eftersom jag ändå la mig ganska sent. Jag gjorde vid mig och sedan skulle jag vidare till jobbet. Jag jobbade mellan 12-20 och hade en riktigt stressig dag på jobbet, vilket jag gillar för då fokuserar jag mycket på jobbet och inte min ångest. Jag drack en del kaffe, just nu är jag i en period jobbig period. Så jag dricker en del kaffe. Men sedan skulle jag äntligen hem och påväg hem så valde jag att köpa en glass, nämligen en ny smak av BJ, rain-dough cookie dough twist och det är en ny favorit måste jag säga: vaniljgräddglass med en fyllning på den berömda cookie dough kakdegen med regnbågsfärgat strössel och färglada bitar av vit choklad. Och när jag kom hem så satte jag igång en film på Netflix, Red Dot. Och jag blev fett besviken på filmen, gillade den inte alls. Men efter filmen skille jag lägga mig. Idag vaknade jag kl 8 och startade min morgon med en kopp kaffe, äta fukost och nu sitter jag och tittar på Grey's Anatomy. Ska snart gå och tvätta, men vi hörs senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?