SAKER SOM GÖR MIG GLAD
Publicerat den

Såna här gråa dagar tycker jag själv att vardagen kan kännas lite tråkig, mörk och händelselös. Det är svårt att hitta motivation och inspiration till att hitta på saker, och nu börjar ju det även öka med pandemin.. Det gäller att försöka uppskatta dom små sakerna, eller försöka ha något mysigt att se fram emot. är är iallafall lite saker som gör mig glad just nu, och saker jag längtar efter.
 
 
Hösten
Jag älskar hösten, det är så mysigt med höst, just denna hösten har varit lite sådär. Har haft en del ångest och inte haft mycket motivation. Men denna hösten har jag ändå försökt att göra saker som jag tycker om att göra på hösten. Som att titta på filmer, dricka massa kaffe, ha en Harry Potter maraton. Men hösten är det bästa jag vet, färgerna på hösten är det finaste.  
 
Julen
Jag längtar till julen, min favorit högtid är fan julen. Men denna julen kommer jag baka massa julgodis, njuta av mina vänner och kille, samt kolla på massa julfilmer. Denna julen ska jag köra på en jullista om filmer jag ska se. Men sedan ska jag också dekorera mitt rum lite mer juligt. 
 
Plugga till körkortet
Detta låter kanske sjukt men jag är sjukt taggat på att äntligen ta mitt körkort. Jag har äntligen börjat övningköra med min mammas sambo. Och jag har även börjat läsa teorin, vilket är faktiskt rätt kul. Mitt mål är att ta mitt körkort till nästa sommar, vilket jag hoppas jag kommer göra. 
 
En positiv grej med mörket och att vi inte riktigt kan leva våra liv som vanligt längre, är ju att myskvällarna blir typ veckans höjdpunkt? Det enda jag vill är att laga goda middagar, ha filmkvällar med vänner och bara tända massa ljus.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?