“Don't be pushed around by the fears in your mind. Be led by the dreams in your heart.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla mår bra. Jag har haft en rätt intensiv helg på jobbet. Har haft en rätt stressig vecka så har valt att inte fokusera på något annat än att jobba. Men är ledig idag och imorgon så tänkte varför inte blogga idag och imorgon. Men tänkte berätta om min fredag, lördag och söndag för er: 
 
Fredag: I fredags så vaknade jag kl 9 och startade min morgon som vanligt. Att dricka kaffe vilket är det bästa som finns att göra på morgonen. Det gör verkligen så att du vaknar till och att du lugnan ner dig från det mesta. Men sedan så skulle jag förbereda mig inför jobbet. Jobbade mallan 11-21 i fredags och hade sjukt mycket att göra. Eftersom på fredags brukar det alltid vara så, skönt på ett sätt för då går tiden fortare. Men sedan när jag kom hem så snackade jag lite med min familj och umgicks med de. Sedan så spelade jag lite Call Of Duty, så nice att kunna spela de ibland asså. Men sedan skullee jag sova, för jag var jätte trött. 
 
Lördag: I lördags så vaknade jag kl 9.30 och jag hade lite sovmorgon eftersom jag börjar jobba kl 12. Jag kom till jobbet runt 11 och startade min jobbdag med att dricka en kopp kaffe med mjölk och pepparkakssirap. Sedan skulle jag börja med maten till en stor beställning. Det var en rätt stressig dag på jobbet men ibland gillar jag när det är stressigt. Men sedan så hade jag en väldigt känslig dag på jobbet, har haft jätte mycket ångest över en sak som jag har varit med om senaste veckorna. Något jag inte kommer ta här eftersom det gäller mig. Men sedan så skulle jag åka hem och det var rätt skönt eftersom jag har haft det tuff som sagt. Men sedan så skulle jag spela Call Of Duty: Cold War ochefter det skulle jag sova.
 
Söndag: Igår så vaknade jag kl 10.30 och var lite stressad över tiden eftersom jag hade 35 min på att fixa mig vilket var stressigt. Sedan skulle jag vidare till jobbet och jag jobbade mellan 12-20 och det var en ganska lång dag på jobbet och även stressig. Jag hann knappt äta något. För det vad sjukt mycket att göra. Sedan skulle jag hem och när jag kom hem så satte jag igång en ny serie: New Girl. Min chef har tipsat om denna serien. Och börjar gilla den mer och mer. Men sedan så skulle jag lägga mig. Men vaknade idag kl 9 och startade min morgon med en kopp kaffe och fixa lite i köket. Sedan så gjorde jag en sjukt frukost, det blev äggmackor. Men nu ska jag organisera i mitt rum och sen ska jag på ett möte hos min rådgivare. Men vi hörs mer senare. Puss! ♥️








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?