VECKANS LISTA
Publicerat den

Veckans bästa
Just denna veckan har jag haft det extremt jobbigt när det gäller min ångest, har inte haft den bästa veckan så har inget positivt att säga. 
 
Veckans sämsta
Det sämsta denna veckan måste vara min ångest. 
 
Veckans bästa måltid
Spagetti och köttfärsås, länge sedan jag åt de. 
 
Veckans funderingar
 Just denna veckan har det jag haft extremt mycket ångest, varit en av mina jobbigaste veckor på länge. Just denna har jag har sjukt mycket ångest och har känt mig så ensam. Under denna veckan har jag velat ta mitt liv ett par gånger och allt känns så fel och vill bara försvinna. 
 
 
Veckans inköp
Denna veckan har jag inte varit så aktiv när det gäller shopping men köpte en produkt från Lumene. Jag behövde en ny dagkräm och denna var billigare än vanligt. 
 
Veckans dryck
Under den senaste tiden har det blivit mer alkohol eftersom jag har sån ångest och det brukar göra min ångest lättare. Men den bästa drycken har varit öl. 
 
Veckans sett
Denna veckan har det blivit en del filmer och serier. Men jag har börjat titta om på Empire. Älskar den serien, så sjukt bra den är. Men det har blivit en del filmer och denna veckan har jag även tittat om på alla Fast And Furious filmerna. 
 
Veckans bästa måltid
Det måste varit det jag åt igår, nämligen en krämig pasta och friterad kyckling och en sjukt god sallad.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?