TOPP 3 MÅL MARS
Publicerat den

Då var det dags att planera alla mina 3 bästa mål för denna månaden. Denna månaden blir det extremt sent, det är 27:e mars idag och jag ber verkligen om ursäkt för min dåliga uppdatering denna månaden. Men som vanligt kommer jag att sätta mina topp 3 mål för månaden. Och just denna månaden händer det en del men är så taggad. 
 
Innan vi går in på mina mål för Mars kör vi en liten recap på förra månadens:
1. Fortsätta med VV - Första månaden med ViktVäktarna gick hur bra som helst, sedan 28:e December har jag gått ner hela 6 kg. Jag är verkligen stolt över mig själv och ska bara fortsätta med det och bara gå ner mer och mer i vikt. 
 
2. Göra fler mellanmål till jobbet - Eftersom jag har så sjukt mycket att göra på jobbet så hinner jag inte äta mycket mellanmål och jag har försökt att göra lite fler mellanmål som jag tar med mig till jobbet. Men denna månaden ska jag försöka göra fler mellanmål när jag jobbar heldagar. 
 
3. Läsa/Lyssna på mer böcker - jag älskar att läsa böcker men har inte haft så mycket tid senaste tiden.  Jag måste läsa mer böcker. Mitt mål för juni är att läsa eller lyssna på fler böcker, helst över 5-6 böcker denna månaden.
 
 
1. Fortsätta med VV - Förra månaden så hade jag totalt gått ner 7 kg och just nu är jag uppe i -11kg. Jag är verkligen stolt över mig själv och ska bara fortsätta med det och bara gå ner mer och mer i vikt. Men denna månaden har jag gått ner över 4 kg och eftersom jag har varit sjuk så har jag inte kunnat äta lika mycket som jag brukar göra. 
 
2. Köpa en ny tv - Jag har länge funderat på att köpa en ny tv och just nu är jag inne på att köpa en samsung smart-TV. Jag har haft min nuvarande TV i över 10 år. 
 
3. Börja göra mer smoothies - Just nu är jag inne i en period då jag dricker massa smoothies och juicer och ska börja göra fler och fler nya recept. Jag har provat en helt ny idag. Då hade jag i laktosfri yoghurt, hallon, mango, citronsaft och en klick jordnötssmör. 
 
Vilka är era topp 3 mål?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?