“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”
Publicerat den

 
Godmorgon på er mina fina läsare, hoppas ni alla mår bra och har haft en bra start på denna soliga fredag som Skåne erbjuder. Jag börjar äntligen börja må bättre vilket är så skönt, hostar fortfarande lite men det är inte alls i närheten än vad jag gjorde i början på veckan. Snart kan jag börja jobba igen vilket ska bli så skönt, finns inget tråkigare än att vara hemma när man är sjuk. Men tänkte berätta mer om min tisdag, onsdag, torsdag och fredag: 
 
Tisdag: I tisdags så vaknade jag kl 8.30 och startade min morgon med att dricka ett glas berocca och min hostmedicin. Jag gjorde även mig själv en stor kopp kaffe, så gott med kaffe. Sedan så satte jag igång ett par avsnitt av serien Mayans MC men måste säga att den serien är sjukt tråkig, händer inte alls lika mycket som i Sons Of Anarchy. Men sedan så satte jag igång att organisera mina byråer. Jag måste ju göra något orkar inte sitta ner längre. Men det tog extra lång tid att göra det eftersom jag kunde inte stå upp länge, fick sätta mig ner varje 20 min men gjorde det tillslut och det blev så skönt. Men efter det så gjorde jag en sjukt uppfriskade smoothie med hallon, jordgubbar, mango, yoghurt och en liten klick jordnötssmör för att få lite extra protein. Jag äter inte så mycket nu när jag är sjuk. Men sedan så gjorde jag inte så mycket än att jag bara chillade resten av dagen.  
 
Onsdag: I onsdags så vaknade jag kl 9 och hade sovit i hela 9 timmar och det var så nice. En positiv grej händer nu när jag är lite dålig och det är att jag sover extremt mycket. Men sedan så kollade jag på ett till avsnitt av Mayans MC och gillar verkligen inte den serien, kommer sluta kolla på den. Blev så besviken på hur dålig den egentligen är. Men sedan så organiserade jag mitt smink och skit så skitiga mina sminkborstar var, men skönt att de är rena nu. Men sedan så satte jag igång en film, nämligen James Bond: Die Another Day (en av mina favorit filmer när jag var liten.) Men sedan så gjorde jag lite frukost och det blev bara fil med hemmagjord granola, banan och lite nötter så enkelt och så gott. Men sedan så satte jag igång ännu en James Bond film. Fan vad älskar de filmerna, speciellt när Pierce Brosnan spelar James Bond. Men sedan så åt jag lite lunch och det blev bara soppa och en macka. Jag tog min första promenad och det var så skönt att gå ut. Men sedan så snackade jag bara med en vän och hade en trevlig kväll. Jag försökte spela lite COD och duscha men fick en sjuk hosta då kunde knappt prata. 
 
Torsdag: Igår så vaknade jag försk kl 8 och sedan så somnade jag om och vaknade efter det kl 11 och jag sov i totalt 13 timmar, det är så nice att sova ut måste jag säga. Men sedan så gjorde jag mig en kopp kaffe. Och till frukost blev det mackor med stekta ägg och det var så gott. Sedan så spelade jag lite PS4 och jag skulle sedan sminka mig och åka till väla för att lämna tillbaka en tröja. Det var så skönt att äntligen gå ut. Jag var inne i några butiker men det var inte länge, men efter det så gick jag in på Joe & Juice och köpte en ny favorit juice nämligen en med äpplen, avokado och citron och den är så sjukt jävla god asså. Verkligen en som jag kommer göra hemma men sedan så åkte jag hem och åt en god krämig svamp pasta som jag gjorde kvällen innan. Men sedan så snackade jag bara med en vän och efter det så hade jag en spakväll här hemma. Jag skrubbade ansiktet, rengjorde det med en ny rengöring och toner. Sedan så tvättade jag håret och det var så skönt att ha liten egentid. 

Fredag: Idag vaknade jag kl 8 och startade min morgon med att borsta tänderna, rengöra ansiktet och fixa till mig lite. Men jag säga det sedan jag började gå ner i vikt så har mitt ansikte blivit så mycket bättre. Jag har inga finnar eller utslag längre. Vilket är så skönt. Men efter det så skulle jag dricka min hostmedicin och nu dricker jag kaffe och ska göra mig en uppfriskade smoothie. Men tänkte nu blogga lite mer, har planerat att göra ett inlägg om Sons Of Anarchy om första säsongen. Men vi hörs mer snart. Puss! ♥️







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?