“No one can make you feel inferior without your consent.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla mår bra och har haft en bra start på veckan för det har jag. Jag har haft en helt okej helg, men varit rätt jobbigt med min ångest och dessutom har jag varit helt omotiverad. Men jag startade min morgon med att tro att man är ledig och sedan så valde jag att ställa upp för min chef så detta blir jobbdag 22 för mig. Men tänkte berätta om min lördag, söndag och lite om min måndag också:
 
Lördag: I lördags vaknade jag kl 9 och startade min morgon med att fixa mig inför VV och sedan skulle jag även fixa mig inför jobbet. Men förra veckan för inte bra vecka när det gällde VV, har varit helt ofokuserad med min viktnedgång. Gick bara ner 0.1 kg vilket är fortfarande helt okej. Men sedan så skulle jag till jobbet och då gjorde jag kaffe och drack en berocca med mango-smak. Sedan så skulle jag jobba och hade inte så mycket att göra på jobbet i lördags. Jag tror det är mycket med hela detta jävla viruset som fuckar upp det för de som jobbar på restauranger. Men sedan så hämtade min mammas kille mig och jag hade en mysig kväll med pizza, bubbel och massa avsnitt av Sons Of Anarchy. Just nu är jag klart med säsong 2 och herregud vad bra den serien är. Man är helt fast ju, kan inte sluta titta på serien. Men sedan så skulle jag sova, kl var 3 på natten när jag somnade. 
 
Söndag: Igår så vaknade jag kl 10.30 och startade min morgon med att förbereda mig för jobbet. Men jag gjorde kaffe på jobbet och försökte vara positiv men kan inte riktigt vara det när jag har ångest. Men igår hade jag extremt lite på jobbet, det var verkligen inte kul man kunde inte göra något alls. Jag hann se ett avsnitt även på jobbet, haha. Vi stängde 1 timme tidigare. Men sedan skulle jag hem och då satte jag igång ett par avsnitt av SOA. Jag såg klart säsong 3 och jag är helt fucking fast i denna serie. Men sedan så skulle jag sova, jag somnade kl 4 inatt. 

Måndag: Idag vaknade jag kl 10 av ett samtal av min chef. Jag fick hoppa in och jobba idag från 15-20. Men innan det så gjorde jag mig själv en kopp kaffe med oatley ikaffe. Sedan så blev det en ganska god frukost. Fil med hemmagjord granola och banan samt 2 äggmackor och det kändes så lyxigt. Men sedan så satte jag igång ett par avsnitt av Sons Of Anarchy. Just nu är jag på slutet av säsong 4. Men sedan skulle jag till jobbet och vi hade inte så mycket att göra. Det är allt det här med Coronaviruset, inget folk vill sitta ute och äta. Men sedan så skulle jag hem och fortsätta att titta på SOA och gjorde även en sjukt god räkpasta. Just nu så ser jag klart en av de jobbigaste avsnitten. Ska snart duscha och sedan sova. Men vi hörs mer senare. Puss! ♥️









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?