“Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself.”
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla mår bra. Och har haft en bra start på veckan, jag vaknade idag på bra humör och hittills har jag haft en bra morgon. Jag startade min morgon med att rengöra mitt ansikte eftersom jag ska iväg på en dejt ikväll så ville se till att se fint ut. Jag ska sminka mig snart och sedan ska jag åka till Väla. Måste köpa lite smycken och några t-shirts. Men tänkte berätta om min fredag, lördag & söndag: 
 
Fredag: I fredags så vaknade jag kl 8 och startade min morgon med att borsta tänderna, rengöra ansiktet och fixa till mig lite. Men jag säga det sedan jag började gå ner i vikt så har mitt ansikte blivit så mycket bättre. Jag har inga finnar eller utslag längre, vilket är så skönt. Men efter det så skulle jag dricka min hostmedicin och kaffe. Men sedan så gjorde jag en smoothie på laktosfri yoghurt, citron, hallon, mango och lite jordnötssmör. Men sedan så skulle jag sminka mig och då blev det en ljus makeup och sedan så promenerade jag ner till stan och träffade en vän. Det var så fint väder och vi tog en kaffe och njöt av vädret. Men sedan så snackade jag med min chef för att säga att jag skulle stanna hemma en dag till. 
 
Lördag: I lördags så vaknade jag kl 9 och startade min morgon med att väga mig. Och hade gått ner -2kg på en vecka. Hittills har jag gått ner totalt 12 kg. Sedan så satte jag igång ett par avsnitt av HIMYM. Men sedan så gjorde jag mig själv en kopp kaffe och städade i köket och gjorde äggmackor och det var så gott. Men sedan så spelade jag lite COD och snackade med en vän. Men sedan så kom min mamma hem och de hade köpt med sin en pizza och det var första köpa pizzan jag har ätit på 5 månader. Jag brukar inte gilla köpt pizza, föredrar hemmagjord pizza mer. Men sedan så spelade jag ännu mer Call Of Duty och efter det så snackade jag med en kille i 3 timmar typ, haha och efter det tog jag en kall dusch och sedan skulle jag sova. 
 
Söndag: Igår så vaknade jag kl 10 och startade min morgon med att ta en dusch och sedan så sminkade jag mig och efter det skulle jag cykla till jobbet och då skulle jag jobba min första jobbdag på 9 dagar, det kändes sådär eftersom jag var lite nervös. Vet inte varför men kändes så, men allt gick jätte bra. Hade folk hela tiden på jobbet + att jag var tvungen att fokusera på att jobba så det kändes extra jobbigt just då. Men sedan när jag kom hem så gjorde jag lite mat. Det blev friggs mackor med jordnötssmör och banan. Efter det så snackade jag lite med min vän och spelade även Call Of Duty. Sedan skulle jag sova, eftersom jag var extremt trött. Nu ska jag åka till Väla och köpa lite kläder och sedan ska jag förbereda mig inför min träff senare ikväll. Men vi hörs snart. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?