Dagens lista denna onsdag.
Publicerat den

 
Dagens humör
Väldigt trött. Jag somnade alldeles för sent igår eftersom jag kollade på en massa avsnitt av SOA. Jag var tvungen att dricka 2 st Nocco och en kopp stor kaffe för att vakna till. 
 
Dagens outfit 
Ett par svarta leggings, en vit t-shirt och svart hoodie. Så mysig outfit, haha. 
 
Dagens bästa nyhet
Att jag kommer få ledigt på lördag kväll, eftersom jag har jobbat nu i över 3 veckor utan att vara ledig. Det börjar verkligen kännas i hela kroppen, men jag börjar dock känna i hela kroppen att jag inte orkar mer att känns mig såhär. Jag har haft en hel del ångest senaste tiden, hoppas på att allt går över snart. 
 
 
Dagens druckit
Alldeles, alldeles för mycket kaffe. Det är det enda jag dricker nu för tiden, måste sluta med det. 
 
Dagens lärdom
Att detta corona-viruset blir värre och värre för varje dag. Men folk ska verkligen överdriva ibland, asså att man ska behöva köpa massa toa-papper är inte det bästa. Men ja, vi får se vad som kommer hända. 
 
Dagens middag
Jag kom precis hem från jobbet och har inte hunnit äta något men blir förmodlingen något med kyckling och ris. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?