”Beauty is how you feel inside, and it reflects in your eyes. It is not something physical.”
Publicerat den

(null)
 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla mår bra. Jag mår lite bättre denna veckan än förra veckan. Men jag har dock haft extremt mycket ångest denna veckan. Har gråtit sjukt mycket, inte tänkt på vad jag äter och bara mått allmänt piss. Men jag tänkte berätta om min måndag-fredag för er: 
 
Måndag: Jag startade min vecka med att gå upp kl 8 och städa lite i mitt rum och snacka med en viss person, men jag duschade sen och satte igång ett avsnitt av Sons Of Anarchy och skit vad jag är fast i den serien. Den är så sjukt jävla bra, att jag inte har sett den tidigare är sjukt. Men sedan fick jag ett samtal av min chef som frågade om jag kunde jobba extra vilket jag kunde, lite extra pengar är aldrig fel. Men jag skulle jobba mellan 16-20 i måndags. Men innan jobbet så skulle jag träffa en kompis på en fika och det var fett mysigt. Men sedan skulle jag vidare till jobbet och när jag kom till jobbet så var det ganska lungt. Men sedan när jag kom hem så spelade jag lite Call Of Duty och snacka med min bästa vän. Men sedan så skulle jag sova, jag var så sjukt trött i måndags. 
 
Tisdag: I tisdags så startade jag min morgon med en kopp varm kaffe. Sedan så kollade jag på ett avsnitt av Friends och försökte tänka positivt och inte fokusera på att jag mår dåligt. Men sedan åkte jag till Väla och köpte ett par nya jeans, lite strumpor och ett linne. Sedan skulle jag pierca mina öron och det blev 2 nya hål och blev så nöjd med resultatet. Och sedan skulle jag vidare till jobbet och det var en del att göra i tisdags vilket var skönt för då fokuserade jag mer på att jobba än att tänka på min ångest. Men sedan skulle jag hem efter jobbet och jag mådde verkligen sjukt dåligt i tisdags, kunde inte sluta gråta. Men sedan skulle jag sova, men tror ni jag gjorde det. Nej! Jag somnade först kl 4 på natten. 
 
Onsdag: I onsdags så vaknade jag kl 8 vilket betyder att jag sov knappt i 4 timmar. Jag vet inte hur länge mer jag kommer klara av att känna såhär. Det är konstant rädsla i min kropp och jag mår sjukt dåligt över allt jag gör. Men jag drack sedan en kopp kaffe. Men sedan så skulle jag förbereda mig för jobbet. Och jag hade sjukt mycket att göra i onsdags och det var en så lång dag. Dessutom så mådde jag sjukt illa och var extremt ledsen. Men efter jobbet så skulle jag hem till min syster och då tittade jag på Sons Of Anarchy. Den serien är så sjukt bra. Hann se nästan 4 avsnitt innan jag skulle sova. Jag somnade rätt sent, kl var nog 02 på natten. 
 
Torsdag: Igår så vaknade jag kl 10 och sov lite extra. Jag sov verkligen bättre igår vilket var så skönt, fick verkligen vila ut. Men sedan så satte jag igång ett nytt avsnitt av Sons of Anarchy och jag är helt fast i denna serien, är snart klar med säsong 1 och herregud vad bra den serien är. Men sedan skulle jag ner till stan och hämta ett paket + köpa en present till min syster. Och efter det skulle jag till jobbet och igår hade jag en del att göra på jobbet. Efter jobbet så skulle jag till Maxi för att köpa lite gott och åkte efter det hem till syrran. När jag kom hem så satte vi igång en bra film, åt snacks, drack vin och hade en mysig kväll helt enkelt. Medan så skulle min syster sova och jag kollade ett par avsnitt av SOA och jag är så fast i den serienm kan inte sluta titta. Men jag somnade kl 4 på natten, kollade 7 avsnitt på racken. 
 
Fredag: Idag vaknade jag kl 9.30 och startade min morgon med att ta en varm dusch och göra mig redo för jobbet, jag sminkade mig också. Jag åkte sedan till jobbet och hade en del att göra hela dagen och det var en sjukt jobbig dag för mig, mådde sjukt dåligt. Jag vet inte riktigt hur länge jag kommer palla att må såhär dåligt, min ångest tar verkligen allt i hela kroppen. Så det var extremt jobbigt idag på jobbet, kunde inte sluta vara ledsen. Men efter jobbet så skulle jag äntligen hem, hade en sjukt jobbig dag. Jag satte igång Sons Of Anarchy och såg hela 7 avsnitt, jag är ju helt beroende av den serien. Men har precis duschat och nu ska jag sova. Vi hörs imorgon igen. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?