MORGONLISTA
Publicerat den

 
När går du upp? 
Just nu under min semester, så har jag vaknat kl 07 varje morgon. Men annars brukar jag vakna kl 08 på mina vanliga dagar under veckan. 
 
Vad är det första du gör varje morgon?
Jag brukar bädda sängen, gå på toa och börja göra kaffe. 
 
Hur lång tid spenderar du i badrummet varje morgon?
Det brukar ta mig ca 10-15 när jag borstar tänderna, rengöra ansiktet och sedan brukar jag duscha också så det brukar ta totalt 30 min. 
 
Är frukost viktig?
Ja absolut är det de, min frukost brukar bestå av en kopp kaffe, en smoothie & en äggmacka. 
 
Vad äter du till frukost?
Min frukost brukar bestå av en kopp kaffe, en smoothie & en äggmacka. 
 
 
Är du morgontrött?
Det beror ju på hur mycket jag sover under natten men är faktiskt inte det längre. Sedan jag gick ner har jag blivit piggare och piggare varje dag. 
 
Vad har du för alarm? 
Alltid 3 stycken med en kvarts mellanrum. 
 
Hur ser en perfekt morgon ut?
Att vakna tidigare runt 07 och starta min morgon med en kopp kaffe. Sedan så sätta igång en bra lista och göra en mysig frukost som brukar då bestå av en smoothie, äggmackor. Jag brukar försöka göra så varje morgon. 
 
Vad är det bästa med morgonen?
Det måste vara kaffe, kan inte starta min morgon utan en kopp. 
 
Hur går du helt klädd på morgonen?
Jag brukar gå kläd i min pyjamas, eller kanske myskläder. 
 
Lista lånad från Andrea Hedenstedt






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?