SAKER JAG SER FRAM EMOT
Publicerat den

 
Min lediga måndag: På måndag är jag äntligen ledig och det ska bli så skönt att äntligen vila ut och då ska jag även ut och fota en massa. Det var länge jag var ute och fotade, igår efter jobbet när jag skulle åka hem så fotade jag lite och bilden ni ser ↑. 
 
Min födelsedag: Jag fyller år i augusti dock men detta året kommer jag fira det mer. Jag kommer umgås med mina vänner, familj och äta en mysig middag. Sedan vill jag spendera mer tid med min familj för det gör jag inte lika mycket eftersom jag jobbar en del. 
 
Börja övningsköra: Jag har alltid varit rädd att köra bil men känner att det är dags att börja ta tag i körkortet. Jag är så taggad på att börja övningsköra och ska på en handledarkurs nästa månad och då är det äntligen igång. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?