“Music expresses that which cannot be put into words and that which cannot remain silent”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla mår bra och har haft en trevlig helg. Jag ber om ursäkt för min dåliga uppdateringdenna helgen men har jobbat hela helgen och det har varit en sjukt lång helg med massa att göra på jobbet. Men tänkte berätta om min torsdag, fredag, lördag & söndag för er: 
 
Torsdag: I torsdags vaknade jag kl 7 och startade min morgon med att städa i mitt rum och gjorde även kaffe. Jag vet inte varför jag alltid ska vakna så tidigt när jag börjar kl 16. Men sedan så spelade jag call of duty en stund och efter det gjorde jag frukost vilket blev äggröra med en sallad på tomater, gurka, lök och lite avokado. Det var jätte gott, senaste tiden har jag haft sån craving för äggröror. Men det är ju så jävla gott, efter det så drack jag kaffe med mamma och bara snackade. Vilket var mysigt, sedan så skulle jag göra matlådor. Det blev en god kycklingpasta med smak av curry. Efter det skulle jag till jobbet och det var en rätt stressig eftermiddag på jobbet. Sedan skulle jag hem till min bästa vän och vi hade en sån mysig dag, vi drack vin, åt lite snacks, beställde en pizza och bara hade en mysig kväll. Vi somnade runt 05 eftersom vi skulle också ut och köra med en annan vän, vilket var sjukt mysigt. 
 
Fredag: I fredags vaknade jag kl 10.30, eftersom larmet gick aldrig, hade lite panik kan man säga. Men sedan så åkte jag till jobbet och skit vad det var en lång dag i fredags. Jag jobbade mellan 12-21 och herregud vilken lång dag det var. Sedan när jag kom hem så umgicks jag lite med min mamma och efter det så skulle jag spela lite call of duty. Men sedan så tog jag en kall dusch och hade en spakväll. Sedan så skulle jag sova eftersom det var en sjukt lång dag, sov knappt 5 timmar natten innan de. 

Lördag: Igår så vaknade jag kl 8.45 och skulle till ViktVäktarna för att väga mig. Jag gick upp 0,5 kg vilket är okej eftersom jag hade ätit lite mer den veckan, jag skulle få min mens i dagarna. Detta med mens asså, blir så trött på de. Men sedan så åkte vi hem och jag gjorde mig en smoothie. Sedan så skulle jag göra mig redo för jobbet och jag jobbade mellan 12-21 och det var sjukt mycket att göra på jobbet, vilket alltid är skönt. När jag kom hem så gjorde jag lite kvällsmiddag, det blev en sjukt god sallad och en liten schnitzel. Sedan så skulle jag duscha och sova. 

Söndag: Idag vaknade jag kl 10.30 och sov i nästan 11 timmar så man kan säga att jag var trött, har ju jobbat så mycket senaste tiden. Men fick stressa med att fixa mig till jobbet, hade 30 min på mig. Men sedan skulle jag vidare till jobbet, jag jobbade mellan 12-20.30 och det var en sån sjukt stressig dag idag asså, jag hade fullt upp hela dagen. Men sedan skulle jag äntligen hem och skit vad skönt det var, när jag kom hem så började jag känna att jag hade ont i magen. Jag hade nämligen fått min mens, det gör så sjukt ont. Nu ligger jag i sängen med världens mensvärk. Men ska sätta igång en film nu och försöka sova så hörs vi mer imorgon. Puss! ♥️







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?