"Living with anxiety is like being followed by a voice."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla har haft en bra start på veckan. Min startades bra, jag fick jobba 4 extra timmar i måndags vilket var nice och fick även reda på av mina chefer att jag kommer bli fast anställd. Vilket är så skönt, men tänkte berätta om min måndag, tisdag och onsdag: 
 
Måndag: I måndags började jag jobba kl 16 så jag valde att ta en lång sovmorgon och det var så skönt att sova ut. Precis vad jag behövde och sedan när jag vaknade upp så tog jag en snabb dusch och gjorde kaffe. Sedan när jag skulle rengöra ansiktet så ser jag att jag har fått en fet finne under läppen och det var inte skönt alls att ta ut den. Sedan så gjorde jag en god lunch eftersom jag inte direkt någon frukost så det blev äggröra med sallad och granola med yoghurt, jordgubbar och lite nötter. Sedan så skulle jag göra mig redo till jobbet. Hade ändå rätt mycket på jobbet så tiden gick fort. Sedan när jag kom hem så satte jag igång en film och somnade tidigt efter det. 
 
Tisdag: I tisdags så vaknade jag kl 8 och startade min morgon som jag alltid gör vilket är att dricka kaffe. Sedan så åt jag frukost som blev yoghurt men granola, banan och jordgubbar toppat med lite pekanötter och honung. Sedan så skulle jag ner till stan på ett möte med min mamma och efter det så lunchade vi på en sjukt mysigt ställe i stan som precis har renoverats. Det är Ginger och de har det mesta veganskt, så mysigt ställe. Men efter det så gick jag och mamma in på synsam och kollade glasögon, hittade de perfekta både vanliga glasögonen och solglasögonen men fan kostade över 8K och det är inte värt de. Men sedan när jag kom hem så vilade jag lite eftersom jag hade sjukt ont i magen. Jag var ledig i tisdags, vilket var så skönt. Sedan så sov jag i några timmar. Och efter det så gjorde jag matlådor och det blev pasta med köttfärssås och det blev så gott. Sedan så tog hag en lång dusch och somnade ganska tidigt igår. Sov i hela 12 timmar och det var så skönt att sova ut. 
 
Onsdag: Idag vaknade jag kl 10 och startade min morgon med att fixa mig och sedan skulle jag till jobbet och jobbade mellan 11-20.30 och herregud vilken dag jag har haft på jobbet, varit så stressigt. Hade dessutom sjukt ont i magen hela förmiddagen så det var lite jobbigt att jobba. Men hade sjukt mycket att göra på jobbet idag och det var så stressigt, hade så sjukt ont i magen. Men när jag kom hem så snackade jag med ett par vänner och började äntligen ladda ner en ny uppdatering för Call Of Duty och det tog en timme att ladda ner. Men sedan så spelade jag i några timmar och efter det så skulle jag äta lite mat och nu ska jag försöka sova så hörs vi mer imorgon. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?