En sommarlista
Publicerat den

 
 
3 Saker jag vill göra i sommar? 
- Äta massor av jordgubbar och vaniljglass. 
- Dricka massa gott vin. 
- Träffa fler vänner och gå på några dejter. 
 
3 saker du INTE vill göra i sommar?
- Bränna mig!
- Stressa
- Bråka! 
 
Stranden eller poolen?
Ska jag vara helt ärlig så gillar jag både men måste välja stranden. För då tänkter jag på Kroatien och stranden och alla långa dagar man spenderar på stranden. 
 
Vad ska du läsa i sommar?
Böcker och även ljudböcker. 
 
 
Vad grillar du helst? 
Det måste vara grönsaker, kött, kyckling, banan och även hallomi. 
 
Favoritdoft på sommaren?
Doften av sommarregn, färska jordgubbar, grillning, Hawaiian tropic, rosor och så mycket mer. 
 
Vad kommer du lägga mest pengar på?
100% ärligt: Mat, vin och kläder. Jag har som mål att testa fler utav Helsingborg & Malmö. 
 
Bästa sommarplagget?
Men jag skulle nog säga allt som lämnar en med bara ben. Kjolar, shorts & tshirts- allt! Det gäller ju att passa på så länge man kan utan att frysa rumpan utav sig. Jag är inte den som gillar klänningar. 
 
Vad vill du säga till ditt sommar-jag?
Släpp allt! Stressa inte över sommaren. Samla på alla minnen du kan! 
 
Vad oroar du dig för?
Att jag inte kommer att kunna göra just det ↑, utan att det slutar med att hela sommaren springer ifrån mig. Jag kommer jobba massor. 
 
Ska du göra något oväntat i sommar?
Nej, tror inte det, kommer ta det som det kommer. Kommer jobba mycket denna sommaren, har dock haft en veckas semester i Juni och det var fett skönt. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?