TOPP 3 MÅL I JANUARI
Publicerat den

Godmorgon på er mina fina läsare, hoppas ni alla har haft en fin januari hittills. Jag har haft en sjukt bra 2 första veckorna på det nya året och är så taggad och tror det kommer verkligen bli mitt år detta året. Men denna månadens topp 3 mål i januari blir lite sent. men bättre sent än aldrig. Ellerhur?!
 
Innan vi går in på mina mål för Januari kör vi en liten recap på förra månadens:
1. Julbaka - Nu är det äntligen December och det är dags att börja julbaka. Jag är så taggad på denna julen och detta året ska jag baka mer än vad jag brukar göra. Men eftersom jag både är ledig idag och imorgon så kommer jag baka imorgon. Då kommer det bli ett set av vit choklad-tryfflar och mozart-kulor. 
 
2. Planera mina nyårslöften - Snart är 2019 över och dags att börja tänka på vad jag vill ha för nyårslöften nästa år. Vet redan ett och det är att börja med ViktVäktarna och verkligen inte ge upp. Jag vill ha minst 3 nyårslöften nästa år. 
 
3. Jag ska go all in denna julen - Då snackar jag om julbak, vi snackar juldekorationer, vi snackar julmarknader och allt annat man kan komma på. Jag bara älskar julen ❄️
 
 
 TOPP 3 MÅL I JANUARI
1. Viktväktarna - denna månaden startade jag med viktväktarna och har gått på det i 2 veckor och det har gått sjukt bra tycker jag. 

2. Laga mer mat - när man är viktväktare så är det extremt viktigt att planera sina rätter. Jag har börjar laga mer mat, förra veckan gjorde jag vegansk köttfärssås och andra dagen gjorde jag kycklingsås med grönsaker och pasta. Sjukt stolt, men målet är att laga mer rätter. Planen idag är att laga en thairätt. Få blir det kyckling i en currysås och ris till det. Jag ska försöka göra 2 rätter i veckan. 

3. Skriva in mig på ett nytt gym - jag tycker jag har varit duktig nu när det gäller maten och tänkte börja träna snart. Inte riktigt hitta motivationen. Men kommer göra det när jag kommer hem från min mini-semester. Jag åker till Bosnien på fredag, vill bara fokusera på det just nu. 

Vad är era topp 3 mål denna månaden? 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?